NO COMMENT vicc rovat


ezt a csodát a villmaoson találtam és háttt....azt hiszem magáért beszél

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

hát ha ezt valaki viccnek szánta akkor jó, de ha komolyan gondolta, látszik inteligencia hányadosa, ráadásul írni sem tud

a pék írta...

én az általános óta nem találkoztam olyan emberrel aki anonymusnak hívta magát...

a pék írta...

ja hogy ezt így lehet...oké értem.

akkor se jó, de értem

Felvidéki Miklós írta...

a pék süssön különben nem pék

pék írta...

te sem laksz a felvidéken hülyegyerek

Felvidéki Miklós írta...

de nekem ez a nevem te meg egy kis buzi vagy

fritz írta...

eleddig relatíve sok képregényt rajzoltam, és valóban én helytállónak érzem a fenti kijelentést a rajzolás/barátnő viszonylatban.
Mostanában azonban egyre kevesebbet rajzolok, lehet ez jelent valamit? Hopp megyek mert jött valaki :-DDDDDDDDDDD

fritz írta...

Jaaaaa és hogy miért vagyok fritz? :-DDDD hmmmm fogós kérdés. talán a bajszom miattt, na megyek, mert várnak