Svájc után Helsinki

Noname ezúttal, Helsinkibe utazik, sokad magával (egy rakás magyar képregényes melójával együtt) részt vesz a finn nemzetközi képregény fesztivál keretében megrendezett kiállításon ami az ottani magyar intézetben kap majd helyet. Remélem jól szerepelünk, mindenesetre örülök a lehetőségnek. A koncepció az volt, hogy különlegessé tegyük az ikeás keretet amiben kiteszik a cuccunkat. Ami engem illet elég "olcsó" megoldáshoz nyúltam ugyanis, a narancssárga szőrbevonatot erősen ellenezte a környezetem (ki tudja miért...). Készítettem egy fotót mielőtt elrohantam leadni hétfő este, körülbelül 15 perccel a határidő lejárta előtt. Elvileg Bayer Tóni meg a banda majd csinál pár képet az eseményről amiket majd itt is belinkelek idővel.


BUT FIRST! még lesz Eduárd képregény bolt hivatalos megnyitó ahol lesz eszemiszom dínomdánom, monnyuk nem hiszem, hogy nekem is de azér benézek, hátha lesz csoki osztás.



Ez pedíg egy újabb kép Kiss Almáról, amit copic filcekkel követtem el a mai szakórán.

2 megjegyzés:

LM írta...

kicsit fura figura ez az alma.. de gyanítom, ebből is kihozol valami jót

Miklós Felvidéki írta...

mánem mert eltünt a megrendelő, szóval max egyszer valami hentáj, oszt szevasz