Némajáték deleted scenes 1

Idén Alfabétára jelölik természetesen a Némajátékot is. Juhé! Habár nem hiszem, hogy nyerni fogok. Na de mindegy! Miközben ugyanis Bayer Tónival leveleztem a jelöléssel kapcsolatos teendőkről ráakadtam pár elsikkadt képre amit sosem posztoltam a blogomon. Szóval Igen a szerkesztővel való együttműködés során, 7 teljes oldal kimaradt illetve átíródott az eredeti elképzeléseimhez képest. Ami nem para hiszen a végleges műbe nemigen illettek bele. Arra viszont még tökéletesen jók, hogy itt posztoljam őket. Arra az esetre, ha nem olvastátok volna a teljes kötetet, kiszedtem a szöveget, nehogy összezavarjon senkit.






helyesbítek, arra az esetre ha még nem olvastátok volna...
VEGYÉTEK MEG
ITT VAGY ITT !

4 megjegyzés:

Gergő írta...

Hát Miki, ezek is kurvajók. De főleg az arcot formáló csap tetszik nagyon.

Miklós Felvidéki írta...

Arcot formáló csap? Sosem gondoltam így rá :D Köszi amúgy, van még egy adag azok nem ilyen izgik, de azokat is felteszem még a héten.

márk írta...

az a csap nem inkább egy hattttalmas szürke pénisznek tűnik, amiből ömlik a cucc, és abba fürdik bele a csíkos ruhás srác, aki amúgy bárcsak én lennék - ja mármint nem, haha, én nem fürdenék ABBAN

tényleg nem
(meleg vagyok)

NAJÓ NEM IS AHAHAHAHAH AZ DURVA LENNE

Miklós Felvidéki írta...

Imádom a kommentjeidet te betyár!