FUMETTO


Na má jóideje volt az uccsó postom azóta találtam egy s mást amit illene belinkelnem de erre majd később kerül sor . Közben a Zsuzsi első részét is leadtam, egy nap késéssel, csak reménykedni tudok hogy ez tetszeni fog az olvasóknak hisz egy merőben új vonalon kezdtem el haladnia ami talán kicsit szokatlan is lesz elsőre. Egyenlőre veszélyben érzem a Hüje Viki projekt debütálását, úgyhogy félek egy kicsit, de remélem azért azt az egy oldalt sikerül kiharcolnom. Mindenesetre itt egy képkocka a Noname sorozat eddígi legutolsó részéből amit a Luzerni FUMETTO képregény pályázatra küldtem be még január közepén asszem. Az volt a jó hogy kb az utolsó pillanatba adtuk le a postán, fél órával zárás előtt, de azér sikerült. Jellemző rám ez a folytonos "utolsó pillanatig halasztom" dolog ugyanis elég sokat tudok morfondírozni a leg egyszerűb szimplább 4 oldalas sztorin. Kiváncsi vagyok idén is jelölnek e mert jövőre már a felnőtt kategóriában köll majd indulnom.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azonnallemntettem a képet, nagyon jó!!! Sok sikert a pályázathoz!

zhal írta...

Az mit jelent onnan nézve, hogy "új vonal"? Komolyan.

Miklós Felvidéki írta...

hát ez még a jövő zeníje