19. Börze

Elmentünk a képregény börzére a barátnőmmel (je) és összeszedtem pár dolgot. Gondoltam leírom miket szedtem össze.
Ez alkalommal nem akadtam annyi felemelő darabra mégis úgy érzem megérte elmenni. Összesen 3 cuccot szedtem össze. Egy párszázas füzetet Peter Bagge HATE c. sorozatából. Nagyon tetszik és már olvastam is róla, szóval most felkaptam egyet (mert ennyit találtam) valszeg rendelgetek még mellé a késöbbiekben.
Vettem egy Love and Rockets kötetet (ez a második nekem). Mert a Love And rockets jó és olcsó is volt és tudom olvasgatni majd a villamoson a suliba befelé menet.

Ezeken kívül még hazaindulás elött kötelessészerűen megvettem az első Sandmant. Ezt a kötetet már rég meg akartam venni csak sosem volt rá pénzem, meg a képi világa sem ragadott meg. De mivel mondták páran hogy a Noname kicsit szellemiségében ilyesmi, meg kellett szereznem elöbb vagy utóbb.Emese (a barátnőm) pedíg megvette a Hellboy: Strange Places tpb-t, ami egyuttal az első képregénye. Juhé!

1 megjegyzés:

márk írta...

hiteltelen szar