Sikerek és persze a bukások

A máciusi MOME animációs felvételin eddíg jól szerepeltem. Otthoni munkáim és live performance-em meggyőzte a zsűrit így már csak a neheze van hátra, a 3. (nyári) forduló, amikor is 5 napig fogjuk feszített tempóban nyomatni a feladatokat. Majd a végén kiderül, hogy az összegzett pontszám alapján bejutok vagy sem. jelentős hátrányom, hogy nem csináltam még komolyabb animációs filmet (csak egy két flashes marhaságot amit már szégyelek). a felvételi első fordulójára készült a hal témára épülő 4 oldalas Noname képregényem mely immáron a 12 darab!


Ami rossz hír, hogy ezúttal nem jutottam tovább a Fumetto nemzetközi képregény versenyen. Sok sikert a többieknek!


Hamarosan érettségi szóval a képregényezés szerintem nyáron folytatódik, de előtte még van EGY mindent elsöprő koprodukció!
Részletek hamarosan...

3 megjegyzés:

Peter Tikos írta...

Hello, Miki!
Ez a hajós kép valami eszméletlenül jó lett!

Névtelen írta...

hali.
a nonamenek lesz gyűjteményes kötete?

Miklós Felvidéki írta...

A következő 5 év folyamán remélhetőleg persze ez csak az én reményem mert ugye legjobb egy olyan 200 oldalas tpb lenne színesben de hát azt tudod ki adja ki :D