Kísért a múlt: farsangi plakát sorozat

Amíg Diákönkormányzatos voltam csináltam jópár plakátot Olivérrel különböző iskolai rendezvényekre. Ő aztán jobban ráhasalt a témára és egész fasza cuccokat dobott össze de szívfájdalom, ezeket mutassa be saját blogján. VISZONT gyümölcsöző team munkánk eredménye ez az eredetileg 7 darabos plakátsorozat amely a Farsangi bulit volt hivatott hirdetni a sulinkban. Ez volt az uccsó melóm mielött kiszáltam volna, mert meguntam az emberek közönyét a DÖK kőkemény munkájával szemben. (ergó: if you can't beat 'em join 'em!) A 6 plakátból 3 Enyém 3 Olivéré. A Tipó félig az ő sara félig meg az enyimé ugyanis a buborékokba firkált dumáért én feleltem de a szedett szöveg az ő kreálmánya. A koncepció az volt hogy minél több plakáton szerepeljünk mi. Merthogy jójó farsang haha ilyen olyan maszkok de azért ha valaki egy háromemeletes épületben emeletenként 7 plakáton szerepel az nem semmi. Aztán erre a nárcisztikus elgondolásra ráhúztuk azt a kamut hogy "mert más nem jutott eszünkbe" és hogy "milyen jópofa hogy arról szól a plakátsor hogy nem tudjuk mit tegyünk rá és ezért magunkat rajzoljuk oda."

Hát mindenesetre itt vannak az enyémek:


Itt meg az Olivérék:


Ennyit erre a hétre, sziasztok!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

mikikém, tudod, hogy ezek nekem tetszenek:)