Öreg Rozsi nem vén Rozsi

"Logan!" kiáltja a hányásfejű asszony

Általában nem olvasok el olyan képregényeket amiknek a rajzi stílusa nem tetszik. Ez alkalommal azonban véletlen kivételt tettem és elolvastam a Marvel égisze alatt megjelent minisorozatot, az OLD MAN LOGAN-t. Azért annyira tudtam hogy nem fogok csalódni hisz Mark Millar jegyezte a sztorit, és már régebben szemeztem a gondolattal, hogy ugyan már meg kéne lesni a dolgot. Végül letöltöttem és nem is kellett csalódnom. Az a helyzet, hogy nem vagyok túl művelt, tehát pl. nekem Millarról elsősorban a Kick-ass és az Enemy of the state ugrik be, amik ujjabb cuccok de én elégedett voltam velük, hisz pörgősek, sok bennük az eksön és ütős alap koncepciókra épülnek, emellett humor is van bennük, meg persze önirónia ami hiányzik sok magát túl komolyan vevő szuperhérosz képesregényből.
Szóval ja, az alaphelyzet az, hogy 50 év telt el az alap Marvel univerzum mai állása óta (kb. minden hős meghalt, vagy nagyon készül rá...igen Pókember már régen...) és az egykori X-men tag, Rozsomák (filmes butusoknak csak Farkas) már öreg és ősz és már csak Logannak hívják vagy esetleg papának ugyanis egy tanyán él a feleségével és 2 kölykével. Sajnos ez a tanya Hulkland területén van azaz a Hulk család itt a főnök (Hey kids, remember 'Hills have eyes'?). Néha megjelennek és péppé verik az öreg Rozsit, de ő nem üt vissza. Valami baja van, valami nem tiszta a múltjában (nyugi most ő azért emlékszik, ha mi nem is) de az biztos, hogy többet nem akarja a karmait kiereszteni. Inkább békésen állja a pofonokat és reméli, hogy ki tudja a Hulk fiúkat fizetni mielött megölik a családját. Szerencsére arra jár Sólyomszem aki közbe megvakult és felajánlja, hogy ad neki sok pénzt ha segít neki elvinni valamit valahova, persze "semmi erőszakos meló", Logan meg elég butus, hogy öreg haverjával tartson...

Jókis olvasmány, csúnya rajzok.

3 megjegyzés:

márk írta...

CSÖCSÖK vannak benne?

Miklós Felvidéki írta...

Nem az a 'Young girl Jean'

Csepella Olivér, a pék írta...

atyafasza, de randa ez!