Mese a halászról és a kis halról

Az idei év egyik legérdekesebb kurzusa a filmgrafika volt. Egy fiktv animációs produkcióhoz kellett figura és háttér terveket csinálni. A feldolgozandó történetek közül én ezt válaszottam. Ha valamki nem ismeri járjon utána.
A konzulens Richly Zsolt volt. A figurák megtervezése volt a legkönnyebb feladat persze nem azért mert az olyan könnyű, hanem mert hátteret tervezni annyi térérzékkel amennyi nekem van kurva nehéz. Mindenesetre a cucc jól sikerült, ugyanis ezt a tanárok is jelesre értékelték (juppí)

A borítón látni mennyi vázlat is készült a halhoz



Jó sok terv készült míg eljutottam a végleges hátterekig. A nehézség az volt hogy rájöjjek mire
vágyhat egy lakókocsiban élő vénasszony aki egésznap a tv-t nézi.


Pár figura terv (a bohóc téged néz)



Alap figuratervek valamint a anyóka 3 különböző megjelenítése. A sima melegítős a lakókocsiban lakik, a övtatyós aranypulcsis a "lakóhajóvonattankon" A lila ruhás pedíg már a neon felhőkarcolóban.


Az első háttér és a háttérbe helyezett figurák.


A második kecó (az idő egyre borongósabb)

És a csicsás felhőkarcoló.

8 megjegyzés:

Faust írta...

What can I say...

Fenomenal.

Haránt Artúr írta...

nagyon klassz lett az egész

sztem a térérzék megléte másodlagos, ami ráadásul sztem neked nem is olyan rossz. a környezetnél először a hangulatnak kell sztem meglenni, és az egyéb akadémista skill "csak" plusz lehet, nem alap. ezzel lehet páran nem értenek velem egyet, de sztem néha bazi unalmas tud lenni egy technikailag pörfikt rajz, ha nincs benne semmi szellem.

Tatár Bogi írta...

Ez nagyon ott van Miki!hajrá
A héten vettem 1 képregényt az írók boltjában, és eszembe jutott hogy asszem írtál is itt róla.
boldog karácsonyt!

Miklós Felvidéki írta...

Kösz, mér mi volt az?

Miklós Felvidéki írta...

ja meg persze Boldog ünnepeket

jolly néni írta...

rakd fel a méretarányosítósat is, te srác

Tatár Bogi írta...

a Watchmen második része volt(az első elfogyott)

Névtelen írta...

Az Igen, talan igy