Mi is van manapság?



Sok minden van manapság. Többek közt egy hétig művésztelepen leszek ami nagy kiesést nem jelent hisz amúgy se postolok ha nincs nagy újság. Minden esetre gőzerővel kezdtem storyboarozni a NÉMAJÁTÉK 3. (és 4.?) részét a skicckönyvembe amit aztán elvesztettem egy kocsmában ahol zenekarunkkal felléptünk. Hála az égnek később meglett szóval azt hiszem hamarosan megírom ezt a szart mert már más terveim is vannak többekközt egy formabontó szuperhős képregény ami megtévesztésig olyan mint egy gagyi F4 utánzás, de ez persze csak pletyka. Annyit elmondok, hogy a "Tehetséges Trió" névvel fémjelzett prodzsekt nem mai találmányom ez a történet visszanyúl gyermekkorom fantáziatlanságából származó örök ötletmeddőségem gyökereihez. Erről később többet... Zsuzsival mivan? Milenne egyenlőre még nem rajzolom, ugyanis fogalmam sincs mi lesz a papírmozi jövője (mikor jelenik meg a következő) én úgy számolok, hogy még 3, vagy legalább 2 rész kéne, hogy lezárjuk a dolgot. Na mutatok pár érdektelen képet is hamár... Noname egyenlőre pihen

Ja és egyéb: Asszem találkoztam Selma Blairrel aki valószínűleg a Hellboy forgatás miatt jött pestre, merthogy Etyeken forgatják a Golden Army-t.
Aztáán...lefordítottam egy Goon képregényt de még nem t'om, hogy felteszi e magához a Knet.
Emellett A zenekarunk is koncertezett sokat, legközelebb ugyan augusztusban lépünk fell teljes formációnkkal de addíg lesz más...
A képek a vázlatkönyvemet mutatják szépen csúnyán...

Nincsenek megjegyzések: